Leren observeren... - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van groep 9 - WaarBenJij.nu Leren observeren... - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van groep 9 - WaarBenJij.nu

Leren observeren...

Door: Groep 9

Blijf op de hoogte en volg groep 9

13 December 2018 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Vandaag hebben we onze groep gesplitst in tweeën. De ene helft is naar Amsterdam-Noord geweest en de andere helft naar Schalkwijk. Wat ons opviel was dat er veel gebouwd werd in Schalkwijk. Het was vooral rommelig, maar ze zijn druk bezig met een beter infrastructuur. Het winkelcentrum wordt op dit moment plat gegooid en er wordt een nieuw winkelcentrum gebouwd. Er komt nieuwbouw voor in de plaats. De waarde van de woningen gaan hoogstwaarschijnlijk stijgen.

In Amsterdam-Noord wordt ook op dit moment veel gebouwd. Er komen nieuwe woningen te staan. Het wordt vooral vrije sector.

Conclusie: We hebben veel nieuwe creatieve ideeën opgedaan, en kunnen dit meenemen naar ons project.